مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-28اقتصادي

فرماندار رشت تاکید کرد: ضرورت مصرف بهینه در تمام حامل های انرژی


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ضرروت صرفه جویی در مصرف برق گفت: صرفه جویی، استفاده بهینه از انرژی است، باید مدیریت و مصرف بهینه را در تمام حامل های انرژی مدنظر قرار دهیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ضرروت صرفه جویی در مصرف برق گفت: صرفه جویی، استفاده بهینه از انرژی است، باید مدیریت و مصرف بهینه را در تمام حامل های انرژی مدنظر قرار دهیم.

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام با اشاره به اهمیت نماز در جامعه دینی ما اظهار کرد: کشور ما با حکومت دینی و اسلامی، در خیلی از امور با سرلوحه اسلامیت برنامه ها را دنبال می کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: می طلبد در عین اینکه اقدامات قانونی، اجرایی و عمرانی را داشته باشیم، نگاه به دین نگاه پرورش و تقویت معنویت در سطح جامعه باشد و نباید از این امر غافل شویم.

هر اتفاق یا کار، یک نماد دارد نماد مسلمانی هم نماز است که مظهر سجده در برابر قدرتی است که ما را خلق کرده؛ اگر انسان این موضوع را در وجودش نهادینه نکند یقینا دچار غرور کاذب می شود.

وی با تاکید بر اینکه نماز نماد مهمی از مسلمانی است، گفت: رعایت پروتکل ها در این شرایط باعث نشود که از نماز غافل شویم، همچنین عدم تداخل جلسات اداری با زمان اقامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت تاکید کرد: ضرورت مصرف بهینه در تمام حامل های انرژی

فرماندار رشت تاکید کرد: ضرورت مصرف بهینه در تمام حامل های انرژی