مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-28فناوري

گوشی ایرانی، اینترنت ایرانی، اندروید ایرانی


این کارشناس با تأیید تلویحی خسارت به کسب وکارها معتقد است که «باید به کسب وکارهایی که در اینستاگرام فعال هستند، فرصت انتقال داد و مزیت ها و امکاناتی ایجاد کرد که خسارت آنها جبران شود.

- این کارشناس با تأیید تلویحی خسارت به کسب وکارها معتقد است که باید به کسب وکارهایی که در اینستاگرام فعال هستند، فرصت انتقال داد و مزیت ها و امکاناتی ایجاد کرد که خسارت آنها جبران شود.

اگر دولت همراهی می کرد به پیشرفت های بیشتری دست می یافتیم.

ما با استفاده از اینترنت ایرانی، گوشی ایرانی، اندروید ایرانی، سخت افزار و نرم افزار ایرانی، 370 نشست تخصصی برگزار کردیم که کاری خاص در فضای مجازی بود.

روزنامه همشهری نوشت: هر چند نمایندگان حامی طرح صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی با افزایش انتقادهای مردم و کسب وکارها در چند روز گذشته گفته اند این طرح به دنبال فیلترینگ پلتفرم های خارجی نیست اما گفت وگوی اختصاصی همشهری با یکی از کارشناسان تدوین این طرح حکایت دیگری دارد.

مجید نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی به تازگی برای جلب نظر عمومی اعلام کرده که این طرح به دنبال بستن پلتفرم های خارجی نیست و تا زمانی که جایگزین ایرانی اپلیکیشن های خارجی ساخته نشود، اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی ایرانی، اینترنت ایرانی، اندروید ایرانی

گوشی ایرانی، اینترنت ایرانی، اندروید ایرانی