مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-28سياسي

نظارت ها در فارس تشدید می شود/برنامه ها مَجازی شود


استاندار فارس از تشدید بازرسی ها در استان خبر داد و خواستار پرهیز از هرگونه تجمعی توسط تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی شد و تاکید کرد که با حضور 10 نفر هم می توان یک پروژه را افتتاح کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از تشدید بازرسی ها در استان خبر داد و خواستار پرهیز از هرگونه تجمعی توسط تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی شد و تاکید کرد که با حضور 10 نفر هم می توان یک پروژه را افتتاح کرد.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 6 مرداد در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی 17 ماهه گذشته این ستاد بیش از 811 مصوبه داشته که بیش از 98 درصد مصوبات اجرایی شده است، گفت: کمیته هایی زیرستاد استانی نیز 492 جلسه برگزار کردند و 2 هزار و 308 مصوبه را داشتند که همگی اجرایی شده است.

او ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان استان که برای حفظ سلامت مردم سلامتی خود را به خطر انداخته اند، اهمیت توجه به سلامت در کنار امنیت و معیشت مردم را از اولویت های ستاد مدیریت کرونا استان برشمرد.

استاندار فارس ادامه داد: با توجه به اضطرار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گسترش این بیماری و افزایش بیماران در سطح استان، تصمیماتی مبنی بر رعایت اصول بهداشتی گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها در فارس تشدید می شود/برنامه ها مَجازی شود

نظارت ها در فارس تشدید می شود/برنامه ها مَجازی شود