مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-28سياسي

واقعه غدیر تکمیل کننده دین بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز واقعه غدیر را مهمتر از واجبات الهی دانست و گفت: تکمیل دین در گرو واقعه غدیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد شاطری در جشن غدیر و در جمع بسیجیان منطقه داریون که به همت حوزه امام موسی کاظم(ع) وحوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد،  ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت،گفت: واقعه غدیر به حدی مهم است که بعد از انتخاب امیرالمومنین به عنوان امام و پیشوای مسلمین، آیه اکمال دین نازل می شود.

حجت الاسلام شاطری، انجام رسالت پیامبر در دوران جاهلیت عرب را مشقت بار خواند و افزود: تبیین گفتمان امامت بعد از واقعه غدیر خواص بی بصیرت  را دچار انحطاط و تزلزل افکار کرد، چرا که به یقین می دانستند حضرت علی(ع)به حق بود ولی مطامع دنیوی اجازه فهم این امر مهم را به آنها نمی داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، گفت: دنیاطلبی، حرص و عدم بصیرت مردم در زمان حاکمیت پیامبر بعد از معرفی امام به عنوان قطب نما در بین آحاد جامعه سبب شد، تا افراد بی بصیرت بر اجتماع حاکم شوند و فهم مردم را در همان جاهلیت نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: عقبه افراد بی بصیرت زمان جاهلیت قدیم امروز به جاهلیت مدرن تسری یافته و با نسل کشی در منطقه غرب آسیا، هویت اسلام را زیر سوال می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیر تکمیل کننده دین بود

واقعه غدیر تکمیل کننده دین بود