مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-28اقتصادي

152 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند


مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: تعداد 152 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت عید قربان و غدیر از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی ظهر امروز در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سنندج اظهار کرد: 152 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بمناسبت عید قربان و عید غدیر مورد عفو و بخشش قرار گرفتند و با همکاری ستاد دیه، قضات و خیران و دادستان محاکم انقلاب از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه بیش از سه میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت نقدی  به ستاد دیه واریز شده است، افزود: تاکنون 86 نفر از زندانیان توسط ستاد دیه و با کمک خیران از زندان آزاد شده اند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه گفت: امروز تعداد 16 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان می شوند.

امسال تاکنون 70 زندانی از زندان آزاد شدند مسوول نمایندگی ستاد دیه استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 70 نفر از زندانیان استان آزاد شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 118 درصد افزایش عملکرد داشته ایم.

محمد خسروی با اشاره به اینکه امروز 16 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که به دلیل محکومیت چهار میلیارد تومان بدهی در زندان بوده اند، آزاد می شوند، افزود: از این میزان بدهی، سه میلیارد و 379 میلیون تومان آورده مددجو، گذشت شکات و 171 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

152 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند