مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28اقتصادي

پیگیری مجوز پیش فروش خودروهای کرمان موتور


مهمترین بحث کارخانه خودروسازی کرمان موتور صدور مجوز برای پیش فروش بود که طی رایزنی با اعضای کمیته خودرو شرایطی اعلام شد تا طرح این موضوع در دستور کار قرار گیرد و در صورت داشتن شرایط لازم توسط این شرکت خودروسازی و ارسال مستندات .

- ایسنا/کرمان معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: مهمترین بحث کارخانه خودروسازی کرمان موتور صدور مجوز برای پیش فروش بود که طی رایزنی با اعضای کمیته خودرو شرایطی اعلام شد تا طرح این موضوع در دستور کار قرار گیرد و در صورت داشتن شرایط لازم توسط این شرکت خودروسازی و ارسال مستندات کمیته خودرو برای پیش فروش این کارخانه موافقت خواهد کرد.

بابک دین پرست امروز ششم مردادماه در حاشیه سفر به شهرستان بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی به استان کرمان سفر کردم تا از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و بررسی شود .

وی گفت: دومین هدف ما بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان کرمان از نظر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کروناست تا در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان این موضوع نیز بررسی شود.

دین پرست در ادامه تصریح کرد: مهمترین بحث کارخانه خودروسازی کرمان موتور صدور مجوز برای پیش فروش بود که طی رایزنی با اعضای کمیته خودرو شرایطی اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مجوز پیش فروش خودروهای کرمان موتور

پیگیری مجوز پیش فروش خودروهای کرمان موتور