مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-28اقتصادي

دست نگه دارید! بازار مرغ کرمانشاه تا 15 روز آینده به ثبات می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شرایط جوجه ریزی در تیرماه به مراتب بهتر از خردادماه است و از 20 مردادماه به بعد قطعا شرایط عرضه بهتر خواهد شد و تعادلی بین عرضه و تقاضا به وجود می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نوربخش حاتمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت بازار نهاده های کشاورزی و همچنین تامین مرغ و گوشت مورد نیاز بازار، اظهار داشت: امروز در ایامی هستیم که در کل کشور و به تبع آن در استان با مشکل کمبود مرغ در بازار مواجه هستیم بخشی از دلایل آن ملی و فرااستانی است، ولی از سوی ما هم پیگیری می شود.

وی در توضیح دلایل وضع موجود بازار مرغ، گفت: میزان جوجه ریزی در خردادماه نسبت به مشابه قبل بیش از 500 هزار قطعه کاهش یافت و همین سبب شد تا تعدادی از مرغداران و تولیدکنندگان موفق به تهیه جوجه یک روزه و جوجه ریزی در زمان مناسب نشوند، بنابراین عامل اصلی امروز در کاهش عرضه همین موضوع است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص دیگر دلایل، اضافه کرد: در فصول گرما در کل کشور به خصوص در مناطق گرمسیری میزان جوجه ریزی به دلیل تلفات بالا به شدت کاهش می یابد که این موضوع عرضه و تقاضا را به هم زده و از سوی دیگر افزایش قیمت نهاده ها و تاخیری در ارسال آن سبب مشکلاتی برای دامداران شده که گرانی دارو و واکسن هم مزید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست نگه دارید! بازار مرغ کرمانشاه تا 15 روز آینده به ثبات می رسد

دست نگه دارید! بازار مرغ کرمانشاه تا 15 روز آینده به ثبات می رسد