مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-28سياسي

نمازجمعه باید به پایگاه بصیرت بخشی و اطلاع رسانی مردم تبدیل شود


نمازجمعه باید به پایگاه بصیرت بخشی و اطلاع رسانی به مردم تبدیل شود و همه اقشار جامعه باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این پایگاه ارزشمند به دست آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح چهارشنبه در جمع اعضای ستاد نمازجمعه استان یزد اظهار داشت: خدمت در نمازجمعه از بالاترین خدمت ها در مسیر قرب الهی است و شاید یکی از حکمت های وجوب نمازجمعه این است که هر هفته متولیان نمازجمعه موظف به نظارت بر امور جامعه و کسب اطلاع و آگاهی از مسائل مردم هستند.

وی از نمازجمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی یاد کرد و افزود: در نمازجمعه باید برای پیشرفت در همه زمینه های اجتماعی، بصیرتی، فرهنگی و.

برنامه ریزی داشته باشیم و امیدواریم این قرارگاه در میعادگاه نمازجمعه یزد شکل بگیرد و شاهد برنامه های منظم و منسجم در این قرارگاه باشیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: در ستاد نمازجمعه نباید فقط بحث نمازجمعه مطرح باشد بلکه باید یک نشریه یا پیام رسان داشته باشد تا در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی به مردم اطلاعات داده شود.

ناصری تاکید کرد: برای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم باید پایگاهی ایجاد شود که اطلاعات مورد نیاز همه اقشار را به شکل صحیح به آنها ارائه دهد و حتی با راه اندازی فضای مجازی، نوعی هدایتگری نیز در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه باید به پایگاه بصیرت بخشی و اطلاع رسانی مردم تبدیل شود

نمازجمعه باید به پایگاه بصیرت بخشی و اطلاع رسانی مردم تبدیل شود