مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-28سياسي

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر از محل موقوفات شیراز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد که در آستانه فرارسیدن عید بزرگ غدیرخم و به همت موقوفه قوام اطعام غدیریه میان 1500 نیازمند در شهر شیراز توزیع می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد که در آستانه فرارسیدن عید بزرگ غدیرخم و به همت موقوفه قوام اطعام غدیریه میان 1500 نیازمند در شهر شیراز توزیع می شود.

حجت الاسلام سید عباس موسوی چهارشنبه 6 مرداد با اشاره به اهمیت اطعام نیازمندان و مومنان در روز عید غدیرخم به خبرنگاران گفت: یکی از دستورات و سفارشات که از جانب ائمه معصومین علیهم السلام به ما رسیده در خصوص اطعام مومنان در روز عید غدیر خم است که به اطعام غدیریه شهرت دارد و اساساً عید غدیرخم به عنوان یوم الله اکبر آنقدر در نزد اهلبیت(ع) اهمیت داشته که در راستای بزرگداشت این روز سفارشات ویژه ای داشته اند و توصیه و سفارش به اطعام مومنان و نیازمندان یکی از همین موارد است.

او افزود: به دنبال این سفارش و تاکید ائمه هدی، همواره اطعام غدیریه در سطح اجتماع شیعیان اهمیت ویژه ای داشته است به نحوی که شاهد انعکاس آن در نیات موقوفات و متن وقت نامه ها هستیم و بسیاری از واقفان بخشی از نیات موقوفه خود را نیز به اطعام مومنان در روز عید غدیرخم اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر از محل موقوفات شیراز

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر از محل موقوفات شیراز