مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-28اقتصادي

زمان جهش صادرات به عراق فرا رسیده است


عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به روند ثابت صادرات به عراق طی حدود سه سال اخیر، گفت: زمان آن رسیده که جهش صادراتی جدیدd را به بازار عراق رقم بزنیم.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به روند ثابت صادرات به عراق طی حدود سه سال اخیر، گفت: زمان آن رسیده که جهش صادراتی جدیدd را به بازار عراق رقم بزنیم.

کیوان کاشفی در نشست فعالین اقتصادی کرمانشاه با دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق که امروز(ششم مرداد) با حضور مجازی رایزن اقتصادی ایران در عراق برگزار شد، از نقش مهم بازار عراق به عنوان یکی از شرکای تجاری اصلی ایران یاد کرد و با بیان اینکه 90 درصد صادرات ایران به مقصد عراق است، افزود: استان کرمانشاه نیز در این بین سهم 30 تا 50 درصدی از این صادرات را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بخشی از این صادرات کالاهای تولیدی استان کرمانشاه است و در سایر موارد نیز در مرزهای استان خدمات پایانه ای و حمل و نقل به تولیدات سایر استان ها ارائه می شود.

کاشفی سپس به مهمترین مشکلاتی که در زمینه تجارت با عراق با آن مواجهیم اشاره کرد و ادامه داد: روند صادرات به عراق بر خلاف دهه گذشته که عمدتا روند صعودی داشت، اکنون نزدیک به سه سال است که در حد هفت تا هشت میلیارد دلار و با احتساب صادرات گاز تا سقف 10 میلیارد دلار باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان جهش صادرات به عراق فرا رسیده است

زمان جهش صادرات به عراق فرا رسیده است