مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28سياسي

3 تن گوشت قربانی در کرمان توزیع می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد شمال استان کرمان از توزیع بیش از 3 تن گوشت قربانی در شهرستان های مختلف استان میان ایتام و نیازمندان خبر داد.

- حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: انسان ها بر اساس تلاش و کوششی که در زندگی انجام می دهند، به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا می کنند، در مباحث معنوی نیز این موضوع صدق می کند یعنی باید از نفسانیت خود عبور کرد تا به قرب الهی رسید.

وی افزود: در بحث عید قربان نیز حضرت ابراهیم (ع) پس از طی کردن سختی های مختلف توانست به مقام کمال برسد لذا همه ما نیز باید با قربانی کردن اسماعیل های خود به دنبال رسیدن به قرب الهی باشیم.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد شمال استان کرمان اظهار داشت: شاید بتوان نسبت عید قربان با عید غدیر را اینگونه مطرح کرد که قربان مقدمه ای برای رسیدن به غدیر است به این معنا که با قربانی کردن خواسته های نفسانی خود برای رسیدن به کمال یعنی غدیر تلاش کنیم.

وی با بیان این مطلب که به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، ششمین پویش نذر قربانی جهت توزیع میان ایتام و نیازمندان در استان توزیع شده است، تصریح کرد: این عمل خیرخواهانه توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد و همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تن گوشت قربانی در کرمان توزیع می شود

3 تن گوشت قربانی در کرمان توزیع می شود