مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-28اقتصادي

آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه کسب و کار در «اورامانات» توسعه می یابد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره ایجاد 29 مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان، گفت: با توجه به ثبت جهانی اورامانات بحث سرمایه گذاری قوی در حوزه گردشگری، - یاور محمدی امروز در گفت وگو ا خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به ششم مردادماه و روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای، اظهار داشت: آموزش های مهارتی در سال 1400 با توجه به نامگذاری سال حمایت از تولید، رفع موانع و پشتیبانی ، در راستای همین مسیر یعنی حمایت از تولید سیاست گذاری شده است.

وی گفت: برنامه های استان را براساس چند محور اساسی طراحی کرده ایم و در حال اجرا آن هستیم هرچند که کرونا ضربه سنگینی به آموزش های مهارتی وارد کرده است، ولی برنامه ها را پیش می بریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یکی از این محورهای بسیار جالب را در قالب بحث حوزه آموزش های صنعت اعلام کرد و گفت: علی رغم تعداد بسیار زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه ها متأسفانه نیروی دانش آموخته مهارت یافته کم داریم، بنابراین در راستای همین قضیه تقویت آموزش های مربوط به حوزه صنعت در دستور کار جدی قرار دارد.

وی ادامه داد: بدین منظور امسال ایجاد مراکز آموزشی مهارتی را در 29 واحد تولیدی در راستای بحث شاخص های بهره وری نیروهای موجود و همچنین بحث ارتقای توانمندسازی نیروهای جویای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه کسب و کار در «اورامانات» توسعه می یابد

آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه کسب و کار در «اورامانات» توسعه می یابد