مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-28سياسي

تاکید ایران و اتریش بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری


وزیر ایالتی اتریش و معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر طی دیداری بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری و توسعه و تبادل اطلاعات و تجربیات در این زمینه تاکید کردند.

- در دیدار وزیر ایالتی اتریش با معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر مطرح شد تاکید ایران و اتریش بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری وزیر ایالتی اتریش و معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر طی دیداری بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری و توسعه و تبادل اطلاعات و تجربیات در این زمینه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مارتین ایچینگر، وزیر ایالتی اتریش به همراه خانم گروسه وزیر مختار سفارت اتریش در تهران و آقای بروشه عضو ایالتی دولت اتریش ضمن حضور در محل ستاد حقوق بشر با سید مجید تفرشی، معاون امور بین الملل ستاد دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار ابتدا طرف اتریشی ضمن ارائه گزارشی از افتتاح مرکز علمی و تحقیقاتی مشترک اتریش و ایران در خصوص درمان سرطان با بهره مندی از بالاترین روش های علمی و با همکاری سازمان انرژی اتمی کشورمان در ادامه به تاریخچه هفتصد ساله روابط دو کشور پرداخت و گفت: ایران و اتریش از یکصد و پنجاه سال قبل مبادرت به برقراری روابط سیاسی رسمی با یکدیگر نموده و بیش از شصت سال است که همکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و اتریش بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری

تاکید ایران و اتریش بر گسترش همکاری های دوجانبه قضایی و حقوق بشری