مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28اقتصادي

کرج دومین شهرستان تولید کننده گل و گیاه در کشور است


کرج بعد از شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی کمالی زاده، شهردار کرج، صبح امروز در مراسم افتتاح بازار صدف، اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج، گفت: سازمان در حوزه اقتصاد شهری است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل و کسب وکارهای شهری از مهم ترین وظایف این سازمان است، افزود: امروزه به واسطه رشد روزافزون صنعت IT و دیجیتال، کسب وکارها با سرعت زیادی در حال تغییر هستند.

شهردار کرج اظهار کرد: فضای دیجیتال و مجازی امکان دسترسی آسان مصرف کننده به کالاهای موردنیاز را با سرعت و کیفیت قابل قبولی فراهم کرده و مدیریت شهری کرج هم از این بستر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می کند.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به ظرفیت کرج در تولید گل و گیاه ادامه داد: کرج بعد از شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

وی تأکید کرد: با افتتاح بازار دائمی گل و گیاه صدف، فروشندگان و تولیدکنندگان گل دیگر نیاز ندارند برای خرید به بازار گل شهید بابایی مراجعه و می توانند گل و گیاه موردنیاز خود را مستقیم از این بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج دومین شهرستان تولید کننده گل و گیاه در کشور است

کرج دومین شهرستان تولید کننده گل و گیاه در کشور است