مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-28پزشكي

تجهیز بیمارستان صحرایی بم/ بیماران زمینه ایِ علامت دار سریع به پزشک مراجعه کنند


تجهیز و تکمیل بیمارستان صحرایی تا اواسط مردادماه در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می شود تعداد بیماران بیشتری تا آخرمرداد یا اوایل شهریور مراجعه کنند.

- ایسنا/کرمان رییس بیمارستان پاستور بم گفت: تجهیز و تکمیل بیمارستان صحرایی تا اواسط مردادماه در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می شود تعداد بیماران بیشتری تا آخرمرداد یا اوایل شهریور مراجعه کنند.

دکتر حسین آقاعسکری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیمارستان پاستور به چهار شهرستان شرقی استان کرمان خدمات دهی می کند.

وی افزود: در آذر ماه سال گذشته بیشترین پیک را تجربه کردیم و تیرماه امسال سه برابر پیک قبلی بستری داشتیم و شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی کرونا بوده ایم.

آقاعسکری تصریح کرد: بسترهای تیرماه در شرق استان کرمان به 1803 نفر رسیده و تعداد موارد مثبت قطعی 634 نفر بود و مابقی بالینی مثبت هستند.

یا تست در حال بررسی یا تشخیص قطعی بوده که می توان گفت سیر صعودی را طی می کنیم .

رییس بیمارستان پاستور یادآور شد: با توجه سیر صعودی بستری نسبت به سال گذشته آمار فوتی ها از 45 نفر به 25 نفر کاهش پیدا کرده است .

وی افزود: با ورود به پیک جدید تعداد تخت های بیمارستان به 123 تخت به جز تخت های ICU افزایش یافته و دانشگاه ظرفیت افزایش تا 178 تخت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان صحرایی بم/ بیماران زمینه ایِ علامت دار سریع به پزشک مراجعه کنند

تجهیز بیمارستان صحرایی بم/ بیماران زمینه ایِ علامت دار سریع به پزشک مراجعه کنند