مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-28پزشكي

بستری روزانه 320 بیمار کرونایی جدید در گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند صعودی ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان، گفت: روزانه 322 بیمار کرونایی جدید در گلستان بستری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر گلستان همچنان ادامه دارد و در صورت استمرار این روند در تأمین تخت های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران دچار مشکل می شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: بار مراجعات به بیمارستان ها افزایش یافته و میانگین بستری روزانه از 230 نفر در ابتدای هفته به 322 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: هم اکنون هزار و 395 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری بوده که از این تعداد 147 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند که حال 56 نفر آنها وخیم است.

فاضل عنوان کرد: علاوه بر آن حدود هزار بیمار نیازمند بستری هم به صورت سرپایی مداوا شده و روزانه خدمات دریافت می کنند.

طبق گفته وی همه شهرها به جز گمیشان قرمز بوده و البته چند شهر مانند مینودشت، گرگان، گنبدکاووس، بندرگز و کلاله شرایط نزدیک به سیاه دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: همه خانواده ها هم اکنون با بیماری به شکل شدید یا خفیف درگیر هستند و باید قرنطینه در منزل را رعایت کنند.

فاضل تأکید کرد: برای توقف و کاهش روند شیوع در پیک پنجم از مردم می خواهیم برای حفظ سلامتی خود پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در مراسم و تجمعات حاضر نشوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری روزانه 320 بیمار کرونایی جدید در گلستان

بستری روزانه 320 بیمار کرونایی جدید در گلستان