مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-28سياسي

مردم به یاری هموطنان خوزستانی بشتابند


مسؤولیت اجتماعی ایجاب می کند که اقشار مختلف مردم نسبت به وضعیت هموطنان خوزستانی دغدغه داشته و به یاری این مردم عزیز بشتابند.

- مصطفی حبیبی منش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اتفاقات اخیر در استان خوزستان و مشکلات پیش آمده در نتیجه کم آبی اظهار کرد: یکی از وظایف مهمی که بر دوش جامعه هنری است عمل به مسؤولیت اجتماعی نسبت به هم وطنان عزیز در اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: امروز که مردم خوزستان با مشکلاتی روبه رو هستند همه مردم وظیفه دارند در حد توان و بر اساس نیازها برای حل شدن مشکلات این مردم تلاش لازم را داشته باشند.

بازیگر سینما و دفاع از اسلام، نظام و انقلاب هستند دغدغه داشته باشد.

وی با برشمردن برخی از وظایفی که مردم در این خصوص بر عهده دارند، تصریح کرد: مردم در کنار کمک های مادی و معنوی که می توانند نسبت به هموطنان خوزستانی داشته باشند باید با پرداختن به مشکلات مردم خوزستان و پیگیری این مسائل، مطالبه گری را از مسؤولان امر داشته باشند.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه امیدواریم که در دولت سیزدهم برای حل مشکلات خوزستان چاره اندیشی لازم صورت گیرد، اضافه کرد: ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد ضمن اختصاص و جمع آوری برخی از کمک های مادی مورد نیاز مردم منطقه، زمینه همراهی جامعه هنری در پیگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به یاری هموطنان خوزستانی بشتابند

مردم به یاری هموطنان خوزستانی بشتابند