مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-28سياسي

آخرین تصمیم سازمان سنجش در خصوص حواشی سؤالات کنکور 1400


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه این سازمان همچنان در حال بررسی اشکالات مطرح شده سؤالات آزمون سراسری 1400 است گفت: سؤالاتی که دارای مشکل باشند با تاثیر مثبت اعمال خواهد شد و داوطلبان نگران نتایج خود نباشند.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه این سازمان همچنان در حال بررسی اشکالات مطرح شده سؤالات آزمون سراسری 1400 است گفت: سؤالاتی که دارای مشکل باشند با تاثیر مثبت اعمال خواهد شد و داوطلبان نگران نتایج خود نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدام سازمان سنجش آموزش کشور برای رفع حواشی سؤالات کنکور 1400 تاکید کرد: نتایج آزمون سراسری 1400 تا روز دوشنبه هفته آینده اعلام خواهد شد و ما تقریبا تمامی نظرات عوامل دخیل و موثر در کنکور سراسری اعم از دانش آموزان، آموزش و پرورش، موسساتی که در این زمینه فعالیت داشتند را جمع آوری کردیم و در اطلاعیه ای که از طریق این سازمان منتشر کرد به تفصیل گفتیم که درس ریاضی کنکور امسال در مقایسه با سال گذشته سخت تر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مجموعا سه ایراد کلی به سؤالات کنکور 1400 گرفته شد یکی از ایرادات این بود که خارج از کتاب درسی سؤال طراحی شده است و براساس نامه رسمی که از آموزش و پرورش دریافت کردیم مشخص شد که تعداد سه سؤال خارج از درس ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیم سازمان سنجش در خصوص حواشی سؤالات کنکور 1400

آخرین تصمیم سازمان سنجش در خصوص حواشی سؤالات کنکور 1400