مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-28پزشكي

جزییات واکسیناسیون دیابتی های بالای 18 سال در خوزستان


مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان در خصوص آماده سازی مراحل اجرای واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیابتی بالای 18 سال در استان خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان در خصوص آماده سازی مراحل اجرای واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیابتی بالای 18 سال در استان خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

رضا نظریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستور وزیر بهداشت با اشاره به آماده سازی مراحل اجرای واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیابتی بالای 18 سال، اظهار کرد: بیماران مبتلا به دیابت برای تزریق واکسن کرونا، با آماده داشتن کارت انجمن دیابت استان خوزستان و کارت ملی خود بر اساس اولویت بندی های وزارت بهداشت و درمان، منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و انجمن دیابت استان خوزستان باشند.

وی افزود: بیمارانی که کارت انجمن دیابت استان خوزستان را ندارند نیز باید برای صدور و دریافت کارت انجمن اقدام کنند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای صدور کارت دیابت، گفت: دو قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده، کپی کارت ملی، اصل و کپی جواب آزمایش بدون محدودیت زمانی فردی که قندخون ناشتای بالای 126 داشته باشد، ثبت دو خط شماره تلفن همراه که یک خط آن مربوط به خود بیمار و یک خط آن مربوط به بستگان درجه یک بیمار باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون دیابتی های بالای 18 سال در خوزستان

جزییات واکسیناسیون دیابتی های بالای 18 سال در خوزستان