مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-28سياسي

زهرا حسینی زاده از کرمان در طرح مهرواره همدلی برگزیده کشوری شد


زهرا حسینی زاده از اهالی شهرستان ریگان در طرح مهرواره همدلی به جمع برگزیدگان کشوری راه یافت.

- ، مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از معرفی زهرا حسینی زاده در طرح مهرواره همدل در استان کرمان به مرحله کشوری خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی اژدری با بیان اینکه زهرا حسینی زاده از شهرستان ریگان کرمان به عنوان برتر در طرح مهرواره همدل به کشور انتخاب شده، خاطرنشان کرد: 14 برگزیده به مرحله کشوری در طرح مهرواره همدل معرفی شدند که زهرا حسینی زاده از ریگان کرمان از برگزیدگان کشوری شمرده می شود.

حجت الاسلام اژدری با بیان اینکه خانم زهرا حسینی زاده دارای چهار فرزند و نان آور خانه است، ابراز داشت: تنها درآمد خانم زهرا حسینی زاده از کارگاه کوچک خیاطی در منزل است.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومین و جهادی کار کردن از خصوصیات این بانو محسوب می شود، ابراز داشت: ساخت مسکن برای خانواده ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت 8 باب حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه 5 چرخ خیاطی، تأمین جهیزیه کامل به نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش آموزان نیازمند و خرید 20 تبلت، جمع آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک های مردمی و اشتغال زایی برای 6 خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده زهرا حسینی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا حسینی زاده از کرمان در طرح مهرواره همدلی برگزیده کشوری شد

زهرا حسینی زاده از کرمان در طرح مهرواره همدلی برگزیده کشوری شد