مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28اقتصادي

برگزاری 170 جشن به مناسبت سالروز عید غدیر در مساجد شهر همدان


همدان_مسئول کانون مداحان شهرستان همدان گفت:در سالروز عید بزرگ غدیر علاوه بر رژه کاروان خودرویی و توزیع کتاب در میان مداحان، 170 جشن در مساجد شهرستان همدان با حضور مداحان برگزار می شود.

- با بیان اینکه محور برنامه های هر مرحله مداح است و جشن ها بدون حضور مداحان لطفی ندارد، اظهار کرد: امسال در سالروز عید بزرگ غدیر علاوه بر رژه کاروان خودرویی و توزیع کتاب در میان مداحان، 170 جشن در مساجد شهرستان همدان با حضور مداحان برگزار خواهد شد، همچنین مراسم سنتی چهار پایه خوانی نیز در شهرها، روستاها و بازارهای سطح شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 313 هزار غذا در استان پخت و توزیع خواهد شد که از این مقدار 20 هزار غذا سهم شهرستان همدان است، ادامه داد: حدود 10 هزار آش هم در مکتب القرآن پخته و توزیع خواهد شد و علاوه بر این موارد 110 هزار غذا نیز در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید مفتح پخت و در تمام سطح شهرستان توزیع خواهد شد و توزیع غذا اختصاص به منطقه خاصی ندارد.

مسئول کانون مداحان شهرستان همدان عنوان کرد: در روز عید غدیر با همکاری و همیاری مردم و به لطف کمک های مردمی 18 زندانی آزاد خواهد شد، 18 عدد جهیزیه تهیه و به زوج های جوان تحویل داده می شود، 18 اجاره خانه پرداخت می شود و در 18 مکان نیز مراسم جشن برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 170 جشن به مناسبت سالروز عید غدیر در مساجد شهر همدان

برگزاری 170 جشن به مناسبت سالروز عید غدیر در مساجد شهر همدان