مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-28سياسي

موافقت برای سرمایه گذاری جدید500 میلیاردی در آزادراه شیراز-اصفهان


در جلسه برخی نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با وزیردفاع، امیرسرتیپ حاتمی تقبل کرد 500 میلیارد تومان درپروژه آزادراه شیراز-اصفهان سرمایه گذاری شود.

- خبرنگار مهر گفت: در این دیدار در خصوص تسریع در تکمیل قطعات یک تا هفت آزادراه شیراز - اصفهان (دوراهی قلات تا ایزدخواست) بحث و تبادل نظر شد.

وی همچنین بیان کرد: همچنین مقرر شد برای انعقاد قرارداد و شروع قطعه هشت آزادراه (دوراهی قلات تا بزرگراه حسینی الهاشمی) نیز تسریع شود.

وی گفت: در این جلسه در خصوص نامگذاری آزادراه با یک اسم بومی، استفاده از فاضلاب مرودشت برای تأمین آب پتروشیمی و آزاد شدن آب بهداشتی سد برای مصارف شرب، سرمایه گذاری پتروشیمی شهدای مرودشت در تولید کیسه، شروع عملیات واگذاری نیروگاه غدیر لامرد و پیگیری احداث پالایشگاه پارس فرآیند نیز مذاکراتی شد.

موافقت وزیر دفاع برای سرمایه گذاری جدید / ‏‬نامگذاری آزادراه شیراز بنام حضرت احمدابن موسی (ع) همچنین علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این جلسه بیان کرد: در این جلسه برای تسریع در اجرای عملیات پروژه های راهسازی در فارس قول مساعد داده و مقرر شد تا پایان سال جاری قطعه هشت آزادراه شیراز که 20 کیلومتر فاصله دارد و از سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت برای سرمایه گذاری جدید500 میلیاردی در آزادراه شیراز-اصفهان

موافقت برای سرمایه گذاری جدید500 میلیاردی در آزادراه شیراز-اصفهان