مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-28سياسي

خدمات هلال احمر در واردات واکسن کرونا قابل تقدیر است


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در واردات واکسن کرونا مثال زدنی، قابل تقدیر و منحصر به فرد است.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در واردات واکسن کرونا مثال زدنی، قابل تقدیر و منحصر به فرد است.

بهزاد رحیمی امروز چهارشنبه در جلسە هیئت مدیرە جمعیت هلال احمر، با ذکر این مطلب اظهار کرد: در شرایطی که بە واسطه تحریم های ظالمانه مشکلات عدیده ای در راه خرید واکسن کرونا وجود دارد، جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت بالای بین المللی خود اقدامات ارزنده ای در واردات واکسن کرونا به کشور انجام داد.

وی افزود: واردات بیش از 10 میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور قابل تقدیر است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت خیّرین داوطلب شهرستان بانه در کمک به اجرای فعالیت های خیرخواهانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکریم و تجلیل از خیّرین می تواند نقش مهمی در جذب بیشتر کمک های مردمی داشته باشد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به ساماندهی اردوگاه اسکان اضطراری شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم کمیته بحران شهرستان بانه زمین مناسبی از سال های گذشته به جهت استقرار اردوگاه در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات هلال احمر در واردات واکسن کرونا قابل تقدیر است

خدمات هلال احمر در واردات واکسن کرونا قابل تقدیر است