مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-28اقتصادي

دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت پای کار مردم باشند


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو دستگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تامین اجتماعی به صورت سرزده بازدید و بر خدمات رسانی به مردم تا آخرین لحظات عمر دولت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خدمت رسانی به مردم در روزهای پایان دولت را مورد بررسی قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با مهم و حساس خواندن شرایط کنونی گفت: هفته آینده انتقال دولت به رییس جمهور جدید صورت می گیرد زمان جابه جایی دولت ها شرایط خاصی ایجاد می شود و  شاهدیم کارکنان دستگاه ها به بهانه پایان دولت کار را رها می کنند.

وی بیان کرد: هر دولتی که سر کار می آید متعلق به جمهوری اسلامی است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم در هر پست و سمتی باید به مانند روز اول انتصاب کار کنیم و خدمت ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به نقش مهم ادارات خدمات رسان در خدمت به مردم،  گفت: در روزهای سخت بیماری کرونا بیشترین فشار اقتصادی و محدودیت های شغلی به اصناف وارد شد در حالی که همین قشر بیشترین همراهی را با نظام و حاکمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت پای کار مردم باشند

دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت پای کار مردم باشند