مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-28بين الملل

سفر نماینده ویژه آمریکا در یمن به عربستان


نماینده ویژه آمریکا در امور یمن روز سه شنبه در راستای تلاش های بین المللی با هدف دستیابی به توافق برای برقراری آتش بس در یمن به عربستان رفت.

- نماینده ویژه آمریکا در امور یمن روز سه شنبه در راستای تلاش های بین المللی با هدف دستیابی به توافق برای برقراری آتش بس در یمن به عربستان رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، تیموتی لیندرکینگ، نماینده ویژه آمریکا در امور یمن در این سفر با مقامات ارشد دولت عربستان و دولت مستعفی یمن درگیری های موجود در این کشور را که به تشدید بحران انسانی و بی ثباتی در یمن منجر شده، بررسی خواهد کرد.

این نهاد اعلام کرد، لیندرکینگ همچنین با نمایندگان جامعه جهانی و دفتر نماینده ویژه سازمان ملل در یمن برای بررسی اهمیت روند صلح جامع و تعیین سریع نماینده جدید سازمان ملل دیدار خواهد کرد.

یمن از حدود هفت سال پیش صحنه درگیری میان انصارالله و دولت مستعفی یمن با حمایت ائتلاف متجاوز عربی تحت رهبری عربستان است .

طبق اعلام سازمان ملل تاکنون در این درگیری ها صدها هزار تن کشته و زخمی شدند و 80 درصد مردم هم نیازمند کمک های انسانی هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده ویژه آمریکا در یمن به عربستان

سفر نماینده ویژه آمریکا در یمن به عربستان