مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-28سياسي

شعر تاثیرگذارترین ابزار تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) است


دبیر اجرایی کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، شعر را تاثیرگذارترین و مهم ترین ابزار تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) معرفی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، شعر را تاثیرگذارترین و مهم ترین ابزار تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) معرفی کرد.

حجت الاسلام حسن کاملی فر عصر سه شنبه در آیین اختتامیه ی نخستین کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، اظهار کرد: شعر، اولین رسانه ی تبلیغ و تبیین غدیر بود که توسط پیامبر(ص) استفاده شد و از اهمیت آن می توان به کتاب شریف الغدیر علامه ی امینی اشاره کرد که از 11 جلد، هشت جلد را به غدیریه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شعرای بزرگ با اشعار خود مبلغ دین بودند، افزود: ترکیب بند محتشم کاشانی، مدح و مرثیه ی آیت الله غروی اصفهانی، شعر های شهریار و اشعار شعرای دیگر میهن ما و کشور های اسلامی، همه برای تبلیغ اسلام و غدیر مورد استفاده قرار گرفته اند.

دبیر اجرایی کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر خاطرنشان کرد: شعر متعهد، حماسی، مدح و مرثیه ها همانند سلاح برنده ای در برابر حاکمان جور و دشمنان ائمه (ع) بودند که در طول تاریخ از آن استفاده شده و می شود لذا برای حضور غدیر در زندگی مردم همانند اربعین، عاشورا و ایام فاطمیه باید از این ابزار استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر تاثیرگذارترین ابزار تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) است

شعر تاثیرگذارترین ابزار تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) است