مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-28اقتصادي

نیکزاد: اگر امکانات عادلانه توزیع می شد خوزستان امروز دچار مشکل نبود


اگر امکانات کشور عادلانه توزیع می شد و به طور شایسته به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه می شد امروز خوزستان دچار مشکلات نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تکلیف شد تا حداقل هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات خوزستان هزینه کند.

نیکزاد ادامه داد: هزار و 260 میلیارد تومان برای راه های روستایی، آب و فاضلاب و احداث شبکه آبی اختصاص داده شد و اعتبارات رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان 40 میلیون یورو افزایش یافت و در تبصره 3 بودجه سال 1400 مجوز استفاده از فاینانس خارجی برای حل این مشکل داده شد.

اما متأسفانه در اثر بی توجهی به این موضوع دچار مشکلات شدیم.

نایب رییس مجلس اظهار داشت: خوزستان همان خوزستان 8 سال دفاع مقدس است که حماسه آفریدند و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد همان خوزستانی که در تشییع پیکر عزیزمان حاج قاسم سلیمانی حماسه آفریدند همان خوزستانی است که همیشه پای کار انقلاب بوده است لذا الان نوبت مسؤولان است که کم کاری های گذشته را جبران کنند.

وی افزود: از این مشکلات در سایر استان ها هم وجود دارد نمایندگان محترم مجلس در نطق ها، تذکرات و جلسات حضور دائماً روی این موارد تأکید دارند و اگر این آسیب شناسی ها قبل از اینکه بحرانی شود توسط مردان پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: اگر امکانات عادلانه توزیع می شد خوزستان امروز دچار مشکل نبود

نیکزاد: اگر امکانات عادلانه توزیع می شد خوزستان امروز دچار مشکل نبود