مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-28پزشكي

تاثیر ماسک ها و روغن های طبیعی در شادابی پوست


یک محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، گفت: درکنار اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی استفاده از ماسک های طبیعی در بهبود پوست افراد تاثیر بالایی دارد یکی از این ماسک های طبیعی بابونه است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، گفت: درکنار اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی استفاده از ماسک های طبیعی در بهبود پوست افراد تاثیر بالایی دارد یکی از این ماسک های طبیعی بابونه است.

محمدامین افرا در گفت وگو با ایسنا در خصوص لکه های پیری پوست، اظهار کرد: اولین موضوع دارای اهمیت در لکه های پوستی علت بروز آن است، پرخوری و مصرف بیش از حد کربوهیدرات در شکل گیری لکه ها بسیار تاثیرگذار بوده، متاسفانه ایران میزان بیشترین مصرف کربوهیدرات هایی مانند نان و برنج را در جهان دارد.

این محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، افزود: مصرف نان و برنج بدون سبوس عامل بیماری های بسیاری مانند چاقی، دیابت، چربی خون، کبدچرب و سرطان های مختلف است، زیرا سلول های سرطانی از قندها تغذیه می کنند و قند حاصل از نان و برنج سفید نیز عامل مهمی برای رشد سلول های سرطانی است.

وی ادامه داد: قندهای اضافی، غذا خوردن سریع، مصرف آب و نوشیدنی های بسیار سرد، مصرف شیرینی های مصنوعی مانند نوشابه و خوردن ماست و دوغ به علت بالا بودن اسیدلاکتیک موجود در آن ها من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ماسک ها و روغن های طبیعی در شادابی پوست

تاثیر ماسک ها و روغن های طبیعی در شادابی پوست