مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-27سياسي

آغاز رقابت 17 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه


مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز رقابت داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز رقابت داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سجاد دادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز آزمون کارشناسی ارشد 1400، اظهارکرد: از ساعت 6:30 صبح امروز(ششم مرداد) درب حوزه های امتحانی کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه باز شد.

وی ساعت شروع آزمون کارشناسی ارشد را 8:30 صبح اعلام کرد و گفت: آزمون ارشد 1400 از امروز(چهارشنبه) تا روز جمعه به مدت سه روز تنها در نوبت صبح برگزار خواهد داشت.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه تعداد داوطلبین شرکت کننده از استان در این رقابت کشوری را 17 هزار و 68 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 8821 نفر خانم و 8247 نفر آقا هستند.

وی خاطرنشان کرد: جمعا در سطح استان کرمانشاه هفت حوزه امتحانی اصلی شامل دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در سطح شهر کرمانشاه و سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپلذهاب و کنگاور برای برگزاری این آزمون تدارک دیده شده است.

دادفر یادآورشد: باتوجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت داوطلبین و عوامل اجرایی، تمام اقدامات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 17 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

آغاز رقابت 17 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه