مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-27سياسي

برنامه­­ ریزی برای تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع دستی


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برنامه ریزی برای تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویدا توحدی با اعلام این خبر افزود: صنایع دستی و هنرهای سنتی برحسب ماهیت ذاتی و کارکردهای عملی خود، ظرفیت بسیار بالایی در خصوص افزایش اشتغال، درآمدزایی و حتی ارزآوری دارند.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با توجه به سابقه تاریخی، همواره در بستر جوامع، از طریق تعامل با مردم، زیستی پیوسته داشته اند و به همین علت انجمن ها و تشکل های مردم نهاد در مسیر تحقق اهداف خُرد و کلان سیاستگذاران و صنعتگران مربوطه دارای اهمیت و ارزشی غیرقابل کتمان هستند.

او اضافه کرد: به همین دلیل، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور همواره در صدد تمهید شرایط لازم به منظور تحقق این امر، به صورتی تخصصی در رابطه با صنایع دستی و هنرهای سنتی بوده است تا بتواند از آن طریق موجبات بالندگی بخش خصوصی را فراهم کند.

توحدی اضافه کرد: بنابراین تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع دستی و هنرهای سنتی با هدف کمک به ارتقای جایگاه صنایع دستی با استناد به بند (چ) ماده (4) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب بهمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه­­ ریزی برای تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع دستی

برنامه­­ ریزی برای تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع دستی