مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-27اقتصادي

پرداخت حقوق 600 میلیارد تومانی به بازنشستگان گیلان


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان به صورت ماهانه حقوق بازنشستگی پرداخت کردیم، گفت: امسال نیز میزان پرداختی ما به بازنشسته ها به 600 میلیارد تومان در ماه رسیده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان به صورت ماهانه حقوق بازنشستگی پرداخت کردیم، گفت: امسال نیز میزان پرداختی ما به بازنشسته ها به 600 میلیارد تومان در ماه رسیده است.

علی حسین نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح 70/30 بوده است.

وی هدف از اجرای طرح مذکور را ارائه 30 خدمت عمده سازمانی به صورت غیر حضوری دانست و افزود: در این راستا شاهد کاهش 70 میلیون نفری تردد در شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی بودیم، در حالی که قبل از اجرای طرح 70/30 به صورت آماری در طول سال 96 میلیون نفر تردد داشتیم که کاهش 70 میلیون نفری اتفاق افتاد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، از دیگر اقدامات مهم و اثرگذار سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته را حذف تمدید دفترچه های درمانی دانست که از خرداد 99 اجرایی شده است و گفت: از اسفند 99 نیز شاهد حذف فیزیکی دفترچه های درمانی هستیم که خود به خود باعث صرفه جویی وسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق 600 میلیارد تومانی به بازنشستگان گیلان

پرداخت حقوق 600 میلیارد تومانی به بازنشستگان گیلان