مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-27اقتصادي

دستیابی به رشد 2273 درصدی سود خالص در کلرپارس


مدیرعامل کلرپارس وابسته به ( گروه شستا ) گفت: ما توانسته ایم دو محصول استراتژیک آب اکسیژنه و پارافین کلره را به صورت انحصاری تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حرکت قطار تولید و توسعه روزافزون در یک کشور، جهش اقتصادی را به همراه خواهد داشت که برای مردم آن کشور رفاه اقتصادی و افزایش سطح کیفی زندگی را به ارمغان می آورد.

سرمایه گذاری در بنگاه های تولیدی و مدیریت درست این مجموعه، بدون شک یکی از مهم ترین راهها برای رسیدن به این جهش اقتصادی است.

تولید و مولفه های اقتصادی آن چنان حایز اهمیت است که مقام معظم رهبری چندین سال متوالی، از شعارهای اقتصادی برای نامگذاری سالها استفاده می کنند.

وضعیت تحریم های حال حاضر کشور نیز به گونه است که کشور در حال مالی، اجرای برنامه های توسعه و رعایت دستورالعمل های ایمنی باعث شده است، تا بارها مورد تقدیر قرار گیرد.

عملکرد کلرپارس به روایت آمار مدیرعامل شرکت کلرپارس با ارائه آماری از فعالیت های این شرکت به تشریح عملکرد کلرپارس پرداخته و عنوان کرد: از سال 96 تا 99، سود خالص شرکت از مبلغ  55 میلیارد ریال در سال 96 به 1310 میلیارد ریال در سال 99 رسید که این نشان از تحقق افزایش سود 2273 درصدی در طی این 4 سال است؛ در حالی که این شرکت در سال قبلش (95) بالغ بر 16 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به رشد 2273 درصدی سود خالص در کلرپارس

دستیابی به رشد 2273 درصدی سود خالص در کلرپارس