مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:052021-07-27اقتصادي

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی به 7 درصد کاهش یافت


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان به هفت درصد، گفت: این آمار در شرایطی به دست آمده است که با مشکلات مربوط به تحریم و کرونا مواجهیم؛ - اما همچنان راضی به این وضعیت نیستیم و باید برای ایجاد اشتغال بیشتر در جامعه تلاش کنیم.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: تلاش برای تقویت تولید یکی از ضرورت های فعلی جامعه است که باید با افزایش تعامل و همراهی دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق هرچه بیشتر این موضوع در سایه عمل کامل به تعهدات و تکالیف از سوی مسئولان و فعالان اقتصادی امکان پذیر است و بدون توجه به مقوله تولید، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی، میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تحریم و کرونا از عوامل موثر بر حوزه تولید و صنعت است، اظهار کرد: برخی ناکارآمدی ها و بی تدبیری ها در این حوزه نیز قابل کتمان نیست.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: به رغم تمامی این مشکلات، در بسیاری از شاخص های اقتصادی همچون احداث واحدهای جدید تولیدی و توسعه واحدهای موجود، جز استان های ممتاز کشور هستیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی خواستار همراهی بیشتر بانک ها با بخش تولید شد و گفت: تصمیمات ما باید به رونق هرچه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی به 7 درصد کاهش یافت

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی به 7 درصد کاهش یافت