مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 00:002021-07-27سياسي

قالیباف: امروز آغاز دوره ساخت و ساز و حرکت اقتصادی در سوریه است


قالیباف با بیان اینکه توافق نامه جامع همکاری های بین ایران و سوریه در حال تهیه است، ابراز امیدواری کرد که این توافق نامه در پارلمان های دو کشور در فرصت مناسب تصویب و توسط دولت ها اجرایی شود تا تجار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه دمشق اهداف اقتصادی این سفر را برشمرد و ابراز امیدواری کرد که توافقنامه جامع بین دو کشور زمینه ساز فعالیت بهتر بخش های خصوصی و دولتی در دوران پساجنگ، بازسازی سوریه و استفاده از منافع تجاری بین دو کشور شود.

محمد باقر قالیباف عصر امروز - سه شنبه - در بدو ورود به فرودگاه دمشق در نشست خبری مشترک با حموده صباغ همتای سوری خود گفت: لازم می دانم در بدو ورود موفقیت مردم سوریه برای شرکت در انتخابات و تاکید آنها بر اینکه علاقمند به حفظ و تثبیت کشورشان هستند را تبریک بگویم و مطمئن هستم که همه در جبهه مقاومت از این پیروزی در انتخابات خوشحال هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: جبهه مقاومت، سوریه را خط مقدم مقاومت می داند و طبیعتا از پیروزی مردم سوریه مقاومت خوشحال است و البته دشمنان هم از این پیروزی ناراحت و عصبانی هستند.

وی با ابراز خرسندی از پایان دوران جنگ و ناامنی در سوریه تاکید کرد: این ناامنی و جنگ تروریسم علیه سوریه با حمایت آمریکایی ها انجام شد، اما امروز آغاز دوره سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: امروز آغاز دوره ساخت و ساز و حرکت اقتصادی در سوریه است

قالیباف: امروز آغاز دوره ساخت و ساز و حرکت اقتصادی در سوریه است