مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 21:152021-07-27سياسي

50 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای از صدور دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص 50 میلیارد تومان به منظور پرداخت حقوق معوق آبداران خوزستان خبر داد.

- با اشاره به مشکلات جدی ایجاد شده برای پرداخت حقوق آبداران اهواز و شهرستان های خوزستان اظهار کرد: متأسفانه به دنبال ادغام شرکت های فاضلاب شهری و روستایی در استان، حقوق نیروهای آبدار و عملیاتی آبفای روستایی خوزستان با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متأسفانه این امر و عدم پرداخت حقوق این نیروها منجر به اعتراضات فراوانی در استان شد و آنها بارها برای تأمین خواسته خود دست به اعتراض در مقابل برخی دستگاه های اجرایی از جمله استانداری خوزستان کردند.

مختار تاکید کرد: حق هم با این کارکنان است چرا که در این شرایط سخت اقتصادی عقب افتادن چندین ماهه حقوق این نیروها واقعاً سخت و غیر قابل تحمل بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این نیروها برای مطالبه حق و حقوق خود بارها به دفتر نمایندگان خوزستان مراجعه کردند بر همین اساس اقداماتی را در این خصوص آغاز کردیم و در نهایت این پیگیری منجر به صدور دستور نوبخت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و اختصاص مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت حقوق نیروهای آبدار و نیروهای عملیاتی آبفای روستایی استان و اهواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت

50 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت