مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 20:302021-07-27بين الملل

بمباران نوار غزه توسط اسراییل جنایت جنگی است


دیده بان حقوق بشر روز سه شنبه اعلام کرد دوازده روز حمله و بمباران مردم فلسطین در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است و این رژیم با این اقدام خود چندین خانواده فلسطینی را کاملا نابود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری آناتولی ، در بیانیه دیده بان حقوق بشر آمده است: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه قوانین جنگی را نقض کرده و مانند جنایت جنگی است.

دیده بان حقوق بشر افزود: تحقیقات به عمل آمده نشان داد حملات هوایی رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در نوار غزه انجام شده است که در آن ها هیچ هدف نظامی نبوده است و در این نقاط 62 فلسطینی جان خود را از دست داده اند.

جری سیمپسون رییس بخش بحران و درگیری در دیده بان حقوق بشر گفت: نیرو های صهیونیستی در مناطقی حملات هوایی انجام داده اند که هیچ گونه هدف نظامی نبوده است و با این کار چندین خانواده فلسطینی را کاملا نابود کرده اند.

عدم تمایل رژیم صهیونیستی برای تحقیق در مورد اتهامات جنایات جنگی بر نیاز بررسی های مستقل دادگاه جنایی بین المللی تاکید می کند.

دیده بان حقوق بشر در تحقیقات خود با مردم فلسطین ساکن نوار غزه که شاهد حملات رژیم صهیونیستی بوده اند و اعضای خانواده خود را از دست داده اند مصاحبه کرده و همچنین تصاویر و فیلم های ماهواره ای قبل و بعد از این حملات را بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران نوار غزه توسط اسراییل جنایت جنگی است

بمباران نوار غزه توسط اسراییل جنایت جنگی است