مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 20:302021-07-27سياسي

تاکید گروه دوستی پارلمانی ایران و ایرلند بر گسترش روابط


روسا و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ایرلند در جلسه ای با حضور سفیر ایران در دوبلین برگسترش همه جانبه روابط دو کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در این جلسه که امروز (سه شنبه) به صورت وبیناری برگزار شد دو طرف ابعاد مختلف روابط را بررسی و درباره توسعه آن تبادل نظر کردند.

اقبال شاکری رییس گروه دوستی پارلمانی ایران وایرلند ظرفیت های روابط دوجانبه را بسیار زیاد دانست و بر فعال سازی آن تاکید کرد.

وی گفت: ظرفیت های دانشگاهی، فرهنگی و اقتصادی زیادی در ایران و ایرلند وجود دارد و ایران در سال های اخیر در حوزه های علمی و فناوری پیشرفت های زیادی داشته است که بستر همکاری را فراهم ساخته است.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران وایرلند در ادامه بر ظرفیت های فرهنگی تاکید کرد که با شناخت بیشتر می­تواند فضای همکاری را تقویت کند و شروعی برای گسترش همکاری در حوزه های دیگر باشد.

شاکری مواضع ایرلند و نمایندگان آن در خصوص محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق مردم فلسطین را ارزشمند دانست و آن را ستود.

وی اضافه کرد: ایران و ایرلند به دلیل برخی تجارب تاریخی مشترک و مواضع نزدیک می توانند روابط سیاسی و همکاری در مجامع بین المللی را گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گروه دوستی پارلمانی ایران و ایرلند بر گسترش روابط

تاکید گروه دوستی پارلمانی ایران و ایرلند بر گسترش روابط