مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-27بين الملل

ناکامی بزرگ صهیونیست ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است


پروژه عظیم صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان از طریق ورزش جودو به بن بست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، المپیک توکیو با انصراف دومین ورزشکار جودوکا مقابل نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد حرکت مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک آرمان مقدس برای مسلمانان و آزادی خواهان دنیا همچنان ارزش بالایی دارد.

* نورین پیشگام مبارزه با رژیم صهیونیستی در ورزش فتحی نورین جودوکا الجزایری پیشگام مبارزه نکردن با صهیونیست ها و ناکامی بزرگ رژیم اشغالگر برای عادی سازی روابط از طریق ورزش شد.

وی به عنوان چراغ راهی برای ورزشکاران مسلمان شد و این پیام را به کل جهان از طریق تریبون المپیک مخابره کرد که نباید مقابل صهیونیست ها بازی کرد و با این کار هویت جعلی اشغالگریشان را تایید کرد.

نورین 3 روز پیش حاضر نشد در مسابقات المپیک شرکت کند و در پی این اقدام آزادی خواهانه محمد عبدالرسول جودوکا سودانی نیز این اقدام را تکرار کرد.

* مشت محکم بر دهان ویزر و دار و دسته صهیونیست ها این اقدام ورزشکاران مسلمان در جودو به نوعی مشت محکمی بر دهان ویزر رییس فدراسیون جهانی است که در چند سال گذشته تلاش زیادی کرد تا به رژیم صهیونیستی در این رشته هویت بدهد و به نوعی به عادی سازی روابط از طریق ورزش به اشغالگران کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی بزرگ صهیونیست ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

ناکامی بزرگ صهیونیست ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است