مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 18:002021-07-27حوادث

قتل در باشگاه بدنسازی


مردان مسلح که با حمله به یک باشگاه ورزشی در قائمشهر دو نفر را به قتل رسانده و چند نفر را زخمی کرده و متواری شده اند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ مهدی خادمی، فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 18 و 44 دقیقه روز یکشنبه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهرستان قائمشهر، مأموران انتظامی کلانتری 11 به محل حادثه عزیمت کردند.

مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، افرادی ناشناس سوار بر یک خودرو پراید 111 سفید پس از ورود به داخل باشگاه بدنسازی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کرده و از محل متواری شدند.

در این حادثه 3 نفر از افراد از ناحیه پا، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرارگرفته و با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خادمی با اشاره به مرگ دو نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده، افزود: با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی که درنتیجه مشخص شد، موضوع اختلاف و درگیری بین چند اراذل واوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان پرونده با سلاح شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در باشگاه بدنسازی

قتل در باشگاه بدنسازی