مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:552021-07-27سياسي

وقتی روزهای پایانی دوره پنجم شورای شهر و شهرداری قلعه رییسی تازه نفس تر شد


وقتی روزهای پایانی دوره پنجم شورای شهر و شهرداری قلعه رییسی تازه نفس تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، پس از برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای شهر و روستا و انتخاب اعضای جدید شورای های شهر در شهرهای مختلف استان و کشور باید دوره پنجم غزل خداحافاظی را کم کم بخوانند و مدیریت شهری را به دوره ششم واگذار کنند.

شوراهای دوره ششم که باید روز 14مرداد استارت کار خود را با انتخاب اعضای هیات رییسیه آغاز کنند این دوره پنجم است که باید پروژه های عمرانی خود را به پایان برساند.

اما در روزهای پایانی دوره پنجم شهر قلعه رییسی در روزهای که باید کم کم پروزه های عمرانی را جم جور کنند و تحویل دهند اما با آسفالت فاز اول کمربندی قلعه رییسی و در ادامه کاشت درخت فصلی و زیباسازی و روشنایی این قسمت شهر دل مردم قسمت پاتاوه شهر را شاد و سبب خوشحالی این قسمت شهر شدند.

اما این پایان کار نبود و امروز در اقدامی دیگر کوچه های با تردد بالا هم قیر پاشی شد تا آسفالت آنها به اتمام برسد و مردم کمتر شاهد دست اندازی در سطح شهر باشند.

به نحویی باید دوره پنجم شورای شهر و شهردار قلعه رییسی را به نهضت آسفالت معابر اصلی شهر دانست چرا که در سال 99هم شاهد آسفالت خیابان های اصلی شهر به خصوص خیابان امام خمینی(ره) و خیابان شهدا، قسمت سرمازه شهر، خیابان جلوی کمیته امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی روزهای پایانی دوره پنجم شورای شهر و شهرداری قلعه رییسی تازه نفس تر شد

وقتی روزهای پایانی دوره پنجم شورای شهر و شهرداری قلعه رییسی تازه نفس تر شد