مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:102021-07-27اقتصادي

افزایش200 درصدی خرید و فروش اینترنتی در اصفهان


ترافیک مرسولات وارده و صادره استان اصفهان در حال حاضر به این شرح است که روزانه حدود 30 هزار مرسوله وارد و 20 هزار مرسوله از استان خارج می شود.

- معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان گفت: حجم ترافیک مرسولات خرید و فروش اینترنتی در استان پس از شیوع کرونا 200 درصد افزایش پیدا کرده است.

حمیدرضا رضایت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خرید اینترنتی در شرایط کنونی بیش از پیش انجام می شود، افزود: این خریدها بخش قابل توجهی از حجم ترافیک پستی استان را تشکیل می دهد و مردم با شیوع کرونا عمده خریدهای خود را از طریق درگاه های خرید و فروش اینترنتی انجام می دهند.

به گفته وی، سرویس های جدید و متنوعی توسط شرکت پست استان در ایام شیوع کرونا برای کاهش تردد غیرضرور مردم از جمله ارسال ابلاغیه ها و اخطاریه ها، صدور شناسنامه و سرویس ارسال بار دانشجویان از طریق پست تعریف شد تا از مراجعه آنها به سازمان ها و ارگان ها برای دریافت خدمات جلوگیری شود.

معاون فنی اداره کل پست اصفهان با بیان اینکه بخش زیادی از مرسولات استان توسط بخش خصوصی توزیع و قبول می شود، گفت: فرایند قبول و توزیع مرسولات با استفاده از پیمانکاران بخش خصوصی از جمله دفاتر پیشخوان، نمایندگی های قبول و توزیع شهری و روستایی و همچنین دفاتر آی سی تی روستایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش200 درصدی خرید و فروش اینترنتی در اصفهان

افزایش200 درصدی خرید و فروش اینترنتی در اصفهان