مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:402021-07-27اقتصادي

بلیت قطار 60 درصد گران می شود/ در حال حاضر بلیت قطار فروخته نمی شود!


رصد و بررسی سایت های فروش بلیت قطار نیز نشان می دهد که با وجود مراجعه متقاضیان و مسافران برای خرید بلیت، هیچ بلیتی برای فروش در تاریخ های دهم مرداد به بعد بارگذاری نشده است و این در حالی است که شرکت های ریلی در حضور وزیر راه به این نتیجه رسیده بودند که .

- ایلنا نوشت: در شرایطی که ایرلاین ها پس از اخذ تسهیلات اول کرونایی، مقدمات دریافت وام دوم را نیز تدارک دیده اند، همزمان قیمت بلیت را به صورت غیر قانونی و برخلاف دستور وزیر راه برای کاهش قیمت ها، بالا برده اند، به طوری که در برخی از مسیرها 500 هزار تومان به قیمت بلیت اضافه شده، هنوز یک ریال هم از تسهیلات کرونایی به اکثر شرکت های حمل و نقل ریلی کشور پرداخت نشده است.

این در حالی است که طبق اظهارات رییس انجمن صنفی بخش ریلی حتی در بخش قطارهای حومه ای نیز فقط 12درصد بهای تمام شده از مسافر اخذ می شود و هنوز یارانه انباشت شده از سال های گذشته به راه آهن و رجا پرداخت نشده است.

وزارت راه و شهرسازی با افزایش قیمت بلیت قطار موافق است در این شرایط به نظر می رسد علی رغم آنکه وزارت راه و شهرسازی با مبانی افزایش قیمت بلیت قطار موافق است اما عملاً ترتیبی اتخاذ کرده تا تاریخ اعمال آن به دولت بعد موکول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت قطار 60 درصد گران می شود/ در حال حاضر بلیت قطار فروخته نمی شود!

بلیت قطار 60 درصد گران می شود/ در حال حاضر بلیت قطار فروخته نمی شود!