مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-27اقتصادي

جاده سیاهو و کرونا؛ محور دیدار امروز آشوری با نوبخت


محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس در دیدار با نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، پیگیر تخصیص اعتبار ویژه برای مهار کرونا، تکمیل سریع تر پروژه بیمارستان 531 تختخوابی و راه سیاهو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری صبح امروز در دیدار با نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، پیگیر اعتبارات ابلاغی سفر رییس جمهور به هرمزگان به میزان بیش از 172 میلیارد تومان به منظور ایجاد توازن منطقه ای در استفاده از امکانات کشور شد.

وی از نوبخت خواست تا با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان، دستور ابلاغ 50 میلیارد تومان دیگر برای مبارزه با بیماری کرونا و همین طور دستور تسویه بدهی دانشگاه علوم پزشکی با شرکت های دارویی را نیز صادر کند.

آشوری در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به در مضیقه بودن هرمزگان به لحاظ تخت های بیمارستانی، خواستار تخصیص جدیدی برای تکمیل بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس شد.

راه سیاهو نیازمند اعتبار ویژه نماینده بندرعباس در این دیدار عنوان کرد: پروژه احداث محور سیاهو به منظور برخورداری بیش از 100 روستای محروم بخش احمدی و سیاهو از راه ارتباطی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که ضمن تردد مردم بیش از 100 روستای این منطقه، راه جایگزین بزرگراه بندرعباس - حاجی آباد نیز بشمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سیاهو و کرونا؛ محور دیدار امروز آشوری با نوبخت

جاده سیاهو و کرونا؛ محور دیدار امروز آشوری با نوبخت