مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:252021-07-27اقتصادي

اعمال 16 مگاوات خاموشی در اردبیل / برق کارخانه سیمان دایر شده است


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: امروز با اعمال خاموشی به میزان 16 مگاوات سعی کردیم تا به شرایط متعادل تولید و مصرف در شبکه سراسری برق کمک کنیم.

- ایسنا/اردبیل معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: امروز با اعمال خاموشی به میزان 16 مگاوات سعی کردیم تا به شرایط متعادل تولید و مصرف در شبکه سراسری برق کمک کنیم.

عبداللهیان 5 مرداد در جریان بازدید از مرکز کنترل و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل اظهار کرد: امروز با افزایش دمای هوا در شهرهای شمالی استان ما با افزایش مصرف برق تا 420 مگاوات در اوج بار روبه رو بودیم.

وی تصریح کرد: از سوی شرکت توانیر سهمیه مصرف برق استان در پنجم مردادماه 350 مگاوات تعیین شده بود که ما برای جبران کسری 70 مگاوات اضافی سعی کردیم اعمال خاموشی به میزان 16 مگاوات را در بخش خانگی و عمومی انجام دهیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: 54 مگاوات مازاد مصرف از طریق مدیریت مصرف برق صنعتی و کشاورزی تأمین شده و به نوعی جبران کسری در این ساعات پیک به انجام رسیده است.

عبداللهیان افزود: اعمال خاموشی بر اساس برنامه اعلام شده در سایت شرکت توزیع برق در مناطق مختلف استان انجام شده و به رغم خنک بودن مرکز استان، هوای گرمی را در شمال و شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال 16 مگاوات خاموشی در اردبیل / برق کارخانه سیمان دایر شده است

اعمال 16 مگاوات خاموشی در اردبیل / برق کارخانه سیمان دایر شده است