مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:252021-07-27اقتصادي

واکنش مناطق آزاد به حقوق های نجومی: مشمول قانون کار هستیم


روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در واکنش به خبر منتشر شده درباره پرداخت حقوق های نجومی اعلام کرد: کارکنان دبیرخانه شورایعالی و سازمانهای مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت های حقوق و دستمزد کاملا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در واکنش به خبر منتشر شده با عنوان و برمبنای کارکرد ماهانه ثبت شده کارکنان محاسبه و اعمال می شود.

2- جدول منتشر شده تحت عنوان لیست حقوق و دستمزد ماهانه مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ، خلاف واقع می باشد.

3- بر اساس خبر منشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء 7 بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 1400،  به آگاهی می رساند با عنایت به ماده 65 قانون احکام دائمی توسعه کشور و مصوبه شماره 42643 مورخ 25 / 02 / 1392 هیأت وزیران کارکنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمانهای مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت های حقوق و دستمزد کاملا منطبق با قوانین انجام شده و می شود و دستگاه های نظارتی نیز بر اساس مقررات، همواره نظارت عالیه بر اجرای قوانین ذکر شده را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مناطق آزاد به حقوق های نجومی: مشمول قانون کار هستیم

واکنش مناطق آزاد به حقوق های نجومی: مشمول قانون کار هستیم