مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:102021-07-27پزشكي

خدمات پزشکان فوق تخصص ریه


بیماری های ریوی یکی از شایع ترین و مهمترین بیماری های عصر حاضر هستند.

به دلیل اهمیت بالای سلامتی ریه ها، سایت پی جو بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و متخصص ریه را معرفی کرده که بتوان در کمترین زمان با بهترین پزشکان ریه در تماس بود و توصیه اش این است که در صورت .

- بیماری های ریوی یکی از شایع ترین و مهمترین بیماری های عصر حاضر هستند.

به دلیل اهمیت بالای سلامتی ریه ها، سایت پی جو بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و متخصص ریه را معرفی کرده که بتوان در کمترین زمان با بهترین پزشکان ریه در تماس بود و توصیه اش این است که در صورت بروز مشکلات تنفسی و ریوی، درمان بیماری خود را جدی بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پی جو، اکثر کشورها روبه صنعتی شدن پیش می رود و روز به روز به تعداد کارخانه ها اضافه می شود که روزانه مقدار خیلی زیادی دود تولید می کنند و منجر به آلودگی هوا می شود که بر سلامت ریه ها و تنفس افراد تاثیر بسیاری بدی دارد که باعث می شود افراد زیادی به پزشکان فوق تخصص ریه یا متخصص ریه مراجعه کنند.

زیرا با تنفس این هوا و به منظور واردکردن اکسیژن مورد نیاز به سلول های بدن، مقدار زیادی دی اکسید کربن و دیگر سموم وارد ریه های انسان ها می شود که باعث برجای ماندن اثرات بد روی مجاری تنفسی و عملکرد تنفس می شودو علاوه بر آن، عوامل دیگری همچون سیگار کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پزشکان فوق تخصص ریه

خدمات پزشکان فوق تخصص ریه