مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-27اقتصادي

ارزش معاملات الکترونیکی دولت در 4 ماهه اول سال به 90 هزار میلیارد تومان رسید


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران گفت ارزش معاملات الکترونیکی دولت در 4 ماهه ابتدای امسال به 90 هزار میلیارد تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی رهبری امروز در نخستین همایش اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی، گفت: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی سه محور اصلی فعالیت دارد این مرکز در حوزه گواهی الکترونیکی که مصدایق آن در کشور ما زیاد است سه دسته فعالیت تعریف شده یکی سیاست گذاری مقررات، توسعه زیرساخت های الکترونیک و توسعه کاربردها و تقریبا در این سه محور نزدیک به 25 پروژه مهم تعریف شده است و سعی ما این بوده است که این ساختار سلسله مراتبی گواهی الکترونیکی کشور تکمیل یابد و به بلوغ برسد.

  رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: مجموعه تلاش ها باعث رشد بسیار جدی در تعداد گواهی های  الکترونیکی صادره شده است بطوری که در سال 98 رشد 44 درصدی نسبت به سال 97 داشته ایم و رشد 224 درصدی یعنی 3.

2 برابری در سال 99 را داشته ایم  و در شرایطی که صرفا یک سوم از سال 1400 را پشت سال گذاشته ایم بیش از کل تعداد گواهی امضا های الکترونیکی را که در سال 99 داشته ایم در سال 1400 داشته ایم.

  وی بیان داشت در حوزه دوم ما دو سامانه و به عبارتی ابر سامانه داریم به نام سامانه جامع تجارت و سامانه تدارک الکترونیک دولت و تعداد دیگری از سامانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش معاملات الکترونیکی دولت در 4 ماهه اول سال به 90 هزار میلیارد تومان رسید

ارزش معاملات الکترونیکی دولت در 4 ماهه اول سال به 90 هزار میلیارد تومان رسید