مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-27سياسي

بررسی چگونگی اجرای قانون اقدام راهبردی در کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی جهت بررسی ابعاد و چگونگی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی جهت بررسی ابعاد و چگونگی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه گزارشی از میزان پیشرفت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران توسط آقای کمالوندی معاون امور بین الملل و حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ارائه شد و اعضای کمیسیون سوالاتی در خصوص اجرای مواد هشتگانه این قانون بیان کردند.

وی ادامه داد: بعد از ارائه این گزارش مقرر شد کمیته هسته ای نحوه اجرای این قانون را پیگیری کرده و گزارشی به کمیسیون جهت ارائه به صحن علنی تهیه کنند.

مشکینی در پایان گفت که کمالوندی قانون مصوب مجلس را فرصت ارزشمندی برای بازبینی و بازسازی و به روز کردن ظرفیت های فنی و تولیدی برای سازمان انرژی اتمی کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی اجرای قانون اقدام راهبردی در کمیسیون امنیت ملی

بررسی چگونگی اجرای قانون اقدام راهبردی در کمیسیون امنیت ملی