مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-27اقتصادي

طرح کاهش مصرف انرژی در استان سمنان اجرایی می شود


استاندار سمنان بابیان اینکه طرح کاهش مصرف انرژی روی 10 چاه آب استان اجرایی می شود، گفت: در صورت طی مرحله آزمایشی با موفقیت به اجرا درخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر بعدازظهر سه شنبه در سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان و کاهش هزینه های کشاورزان ازجمله اهداف اجرایی که باید محقق شود، ابراز داشت: این طرح به صورت پایلوت بر روی 10 چاه آب کشاورزی استان به صورت پایلوت و آزمایشی انجام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه در صورت موفقیت در مرحله آزمایشی، تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد و قراردادهای اجرایی مرتبط با آن در سطح استان اجرایی می شود، افزود: اجرای طرح افزایش راندمان و کاهش انرژی در چاه های آب کشاورزی استان اقدامی که می تواند درگذر از خشک سالی مؤثر باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپی و دانش بنیان به خصوص در حوزه آب و انرژی امری حائز اهمیت است، ابراز داشت: این شرکت ها دارای ایده های خوبی که هستند که حمایت از آن ها می تواند نقش اثرگذاری را در حوزه افزایش راندمان انرژی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاهش مصرف انرژی در استان سمنان اجرایی می شود

طرح کاهش مصرف انرژی در استان سمنان اجرایی می شود