مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-27سياسي

نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی و آژیر خطر کارخانه انقلاب است


امام جمعه تربت جام با یادآوری اینکه پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی است، نماز جمعه را آژیر خطر کارخانه انقلاب و تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی توصیف کرد.

- حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر در گفت وگو با خبرنگار در تربت جام، با تبریک اعیاد قربان و غدیر و تقارن آن با سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در بیان آثار و برکات اقامه 52 نماز جمعه در طول سال گفت: نفس اجتماع مسلمین در این فریضه الهی عبادت، رسیدگی به حال همدیگر و تبادل فکر و نظر در مورد مسائل مهم جامعه است.

نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی است امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اولین نماز جمعه به حکم امام راحل با امامت مرحوم آیت الله طالقانی مثل چنین روزی در پنجم مرداد 57 در تهران اقامه و 42 سال از عمر بابرکت این درخت تناور با بیش از هزار جایگاه نماز جمعه در کشور می گذرد.

وی به پررنگ تر شدن اهم نقش های نماز جمعه در طول تاریخ اشاره کرد و در این باره افزود: نماز جمعه، تجلی اسلام مجتمع، پشتوانه استمرار حاکمیت حق، پیوند حاکمیت با آحاد مسلمانان، تجلی تعلیم و تربیت حاکمیت، تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی، تجمع سیاسی و آگاهی بخشی در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی و آژیر خطر کارخانه انقلاب است

نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت در نظام اسلامی و آژیر خطر کارخانه انقلاب است